onsdag 21 maj 2008

Livstecken

Jag har återigen lyckats med konststycket att inte skriva alls under en längre period, tyvärr får vi nog vänja oss med det också. Jag har just nu mycket att göra (det är sista sluttampen i skolan) så jag vet inte hur ofta jag har tid/orkar att skriva. Lusten spelar natruligtvis också in, jag tror inte att jag skriver bra om jag skriver bara för att jag känner att jag måste.

Just nu har livet sin stilla gång här i Frankrike och det kommer inte att hända så mycket nu på ett tag. Jag fyller år den 4 juni och vi firar det den 8 juni med mina värdfamiljer och några vänner. Helgen efter (14-15) så åker jag till Paris och den 16-21 åker jag med mina vänner till Lavandou, jag måste bara se till att få tillstånd från Rotary (eftersom det är utan min värdfamilj). Efter det så är det inte många dagar kvar innan mina föräldrar anländer (4 juli).

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar med spänning på upplösningen, dvs vad står 28h för?